Doručenie do 3 - 5 pracovných dní.

100 % záruka vrátenia peňazí

Doprava ZDARMA nad 40 €

Bezplatná pomoc: 0233 527 829

Blog

Ako sa namotivovať na cvičenie doma?

Počujeme a vidíme to všade… cvičenie doma je také jednoduché! Ale čo ak ste ten typ, ktorý motivuje spoločnosť iných ľudí? Fitká a telocvične sú plné energie, inšpirácie a aktívnych vibrácií. Ako môžeme nájsť svoju motiváciu aj doma

Ak viete, o čom hovoríme, potom práve pre vás tu máme dnes pár veľmi zaujímavých tipov. Musíme sa jednoducho začať pozerať na motiváciu z inej perspektívy. Zvyčajne si myslíme, že konáme, pretože sme motivovaní. Tento koncept však teraz musíme úplne otočiť. Najprv začnime konať a motivácia príde neskôr. Ale ako na to?

Budujte si pozitívne zvyky

Každý má niečo, čo robí alebo má rád. Rátajú sa dokonca aj tie najmenšie zvyky, ako je ranná šálka kávy, čítanie novín na balkóne alebo pozeranie správ v televízii.

Jediné, čo musíte urobiť, je nájsť si svoju obľúbenú aktivitu, užiť si ju a potom cvičiť (alebo už aj počas nej). Obe veci zmeníme na jednu komplexnú a príjemnú rutinu.

Takto budete môcť začať s tým, čo máte radi, a potom pridáte cvičenie, s ktorým často tak zápasíte. Ale nebuďte na seba od začiatku príliš tvrdí. Chceš predsa získať pozitívnu motiváciu, nie vyhorieť. Základným pravidlom je venovať sa svojej obľúbenej aktivite a potom cvičiť. Odteraz bude vaša motivácia silnejšia a silnejšia.

Pár dobrých nápadov, ako na to:

1. Využite svoje obľúbené miesto alebo miestnosť

Rád trávite čas v garáži alebo na záhrade? Môžno máte domácu pracovňu, kde si občas zahráte na počítači svoju obľúbenú hru? Choďte tam a spravte si plán: potom, keď skončím so svojou obľúbenou činnosťou, budem cvičiť.

2. Počúvajte svoju obľúbenú hudbu

Najlepšie niečo super povznášajúce a energické, niečo, čo vás rozveselí a nabudí. A nezabudnite na svoj plán: keď skončí pesnička, budem cvičiť. Môžete cvičiť aj počas svojej obľúbenej pesničky.

3. Dajte si svoje obľúbené ovocie

Ovocie je super - určite máte aj vy niektoré obzvlášť radi (jablká, banány, kivi, grapefruity, čučoriedky…). Stačí si spraviť zásoby svojho obľúbeného ovocia a vychutnať si ho kedykoľvek pred plánovaným tréningom. Hlavne si naplánujte: potom, čo zjem toto chutné ovocie, poriadne si zacvičím.

4. Vyskúšaj fitness doplnky

Niekedy nič nepodporí motiváciu lepšie, ako to, do čoho najviac investujeme. Keď si kúpite doplnok, ktorý podporuje výkon pri tréningu, určite chcete, aby sa vaša investícia vyplatila. Ak je to navyše chutný drink, máte super občerstvenie a zároveň zlepšíte výsledky svojho tréningu!

Nezabudnite, že po tom, čo vypijete svoj fitness drink, poriadne si zacvičíte. Takouto rutinou zabijete dve muchy jednou ranou. Tomu sa hovorí víťazná kombinácia!

Vyskúšajte náš 15-dňový program Okamžité chudnutie, ktorý vám pomôže vyťažiť zo svojej snahy maximum a osiahnuť rýchle výsledky

späť na blog