10 dôvodov, prečo nemôžete schudnúť

Otázka storočia: Prečo napriek všetkému úsiliu nechudnem? Tu je zoznam možných príčin!

1. Možno jete viac, ako si myslíte

Niekedy si možno neuvedomujete, koľko jete. Aj keď budete jesť zdravo, ak budete jesť oveľa viac, ako sa hýbete, bude pre vás ťažké schudnúť.

Ak chcete zistiť, či je to váš prípad, použite na sledovanie toho, čo jete, jednu z najlepších mobilných aplikácií TU.

2. Možno nejete dostatok bielkovín

Proteín je veľmi dôležitý, keď sa snažíte schudnúť. Bielkoviny pomáhajú regulovať chuť do jedla.

Ak máte problémy s reguláciou chuti do jedla, skúste do stravy zahrnúť viac bielkovín pomocou Shake'N'Shape.

3. Možno, že si dostatočne neprecvičujete svoje svaly

Tréningom budujete svalovú hmotu a súčasne spaľujete tuk.

Ak máte problémy s cvičením a tréningom svojich svalov, navštívte online SlimJOY telocvičňu a využite L-Carnitine Pure 1000 pre ešte rýchlejšie a efektívnejšie výsledky počas tréningu!

4. Možno nemáte dostatok spánku

Štúdie ukazujú, že zlý spánok je jedným z hlavných rizikových faktorov obezity. Dospelí a deti s nedostatočným spánkom majú riziko obezity väčšie o 55 % a 89 %.

Ak chcete zlepšiť kvalitu spánku a spaľovať viac tukov počas spánku, vyskúšajte NightBurn EXTREME!

5. Možno nepijete dostatok vody

Štúdie ukázali, že pitie zvyšuje počet spálených kalórií o 24-30 % počas 1,5 hodiny. Pitie tiež pomáha znižovať chuť do jedla a znižuje množstvo skonzumovaných potravín počas dňa.

Ak máte problémy s pitím veľkého množstva vody, vyskúšajte WaterOut EXTREME!

6. Možno ste príliš vystresovaní

Kortizol - stresový hormón - má priamy vplyv na ukladanie tukov. Štúdia University College London ukázala, že ľudia s vysokou hladinou kortizolu majú tendenciu mať vyššiu hmotnosť a vyšší index BMI.

7. Možno prijímate príliš veľa kalórií

Výrazne znížte príjem kalórií odstránením sladkých nápojov.

Problém so sladkými nápojmi, rovnako ako pri všetkých sladkých jedlách, spočíva v tom, že stimulujú vylučovanie väčšieho množstva dopamínu a odtiaľ sa vytvára začarovaný kruh. Výskum dokonca ukázal, že cukor má vyšší koeficient závislosti ako kokaín.

8. Možno je váš metabolizmus príliš pomalý

Čím rýchlejší je metabolizmus, tým viac kalórií spaľujete, a tým je jednoduchšie chudnúť. Lepší metabolizmus tiež môže dodať viac energie a vitality.

9. Možno ste prekročili hranicu

Ak sa tak stalo, znamená to, že pravdepodobne budete musieť niečo zmeniť. Tipy uvedené vyššie vám môžu pomôcť: ešte viac eliminovať stres, budovať svaly, ak ich ešte nemáte, jesť viac bielkovín, snažiť sa zrýchliť metabolizmus, vzdať sa sladkých nápojov a viac spať.

Ale nech robíte čokoľvek: nevzdávajte sa!

10. Možno musíte byť viac trpezliví

Proces chudnutia je u každého iný. Pre niektorých bude rýchlejší, pre iných pomalší. Ale prijatím správnych návykov, vyváženej stravy, pohybom každý deň a nájdením produktov, ktoré vám vyhovujú, schudnete tak efektívne, ako sa len dá!

Ak chcete urýchliť výsledky svojho úsilia, postupujte podľa komplexného SlimJOY programu na chudnutie!

**Zdroje:

- https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2398753/

- https://www.healthline.com/nutrition/drinking-water-helps-with-weight-loss#section1

- https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/14671205/

- https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/17519319/

Produkty pre Vás

KONTROLA CHUTÍ
-43%
Špeciálna cena 19,99 € Bežná cena 34,99 €
Zobraziť produkt