Ako zmierniť chute do jedla?

Určite ste si vedomí, že vaše rozhodnutia občas nerobia vášmu zdraviu tú najväčšiu láskavosť, ale je také ťažké zmeniť staré návyky…

Našťastie existuje veľa krokov, ktoré môžete podniknúť, aby ste donútili svoju myseľ, aby sa menej zaoberala jedlom. Nie je to jednoduché, pretože keď chceme povedať jedlu, ktoré milujeme, rázne „nie!“, môže to negatívne ovplyvniť našu náladu, čo zase zvyšuje pokušenie, čo vedie k začarovanému cyklu výkyvov nálad a neustálemu prejedaniu.

Tu je malý sprievodca rozhodnutiami, ktoré dnes môžete spraviť, aby ste prekonali prekážku na ceste k zdravšiemu a štíhlejšiemu ja:

1. Majte pod kontrolou svoju chuť do jedla tak, že budete dodržiavať harmonogram jedla. Snažte sa mať 5 jedál denne a uistite sa, že žiadne nevynechávate (to zahŕňa malé zdravé občerstvenie). Bielkoviny sú vaším najlepším priateľom, pretože vám pomôžu cítiť sa dlhšie plní a spokojní.

2. Identifikujte a odstráňte všetky stresové faktory, ktoré spôsobujú prudký nárast vašej chuti do jedla. Emočné prejedanie je spôsobené negatívnym stresom, takže jeho eliminácia vás iste posunie k úspechu.

3.  Odstráňte jedlo, po ktorom túžite. Či už sú to čipsy, zmrzlina, sušienky s kúskami čokolády – nech už je vašou neresťou čokoľvek, je čas si dať zbohom a ísť každý svojou cestou. Zíde z očí, zíde z mysle!

4. Pite veľa vody, a potom ešte trochu viac! Je možné, že náš mozok zamieňa hlad so smädom, takže sa uistite, že ste hydratovaní po celý deň – to môže pomôcť aj so zmiernením pokušenia na rôzne jedlá.

5. Dostatočne spite. Spánková deprivácia narúša naše hormóny chuti do jedla, takže nepodceňujte silu spánku a doprajte si 7–8 hodín zdravého spánku každú noc a pravidelne cvičte, aby ste lepšie spali.

6. Dbajte na svoj životný štýl. Všetci sme bytosti návykov, takže je dôležité vedome odvádzať pozornosť od vecí, kedy u nás dochádza k nadmernej chuti do jedla. Z práce sa vydajte inou cestou, aby ste sa vyhli tej krásne rozvoňanej pekárni. Zavolajte priateľovi alebo si rýchlo zacvičte jógu, keď máte pocit, že vás vaše chute ťahajú ku chladničke.

Sirtuínová dieta

Existuje mnoho ďalších stratégií a diet, ktoré treba vyskúšať, dokonca aj tie, ktoré propagujú – počkajte – tmavú čokoládu, červené víno, kapustu, rôzne bobulové ovocie a kávu. Podľa tvorcov diety takzvanej „sirtfoods” (potraviny s vysokým obsahom aktivátorov sirtuínu) zapnú váš „gén štíhlosti” a posilnia tak znižovanie hmotnosti.

Ak ešte nechcete sádzať na dietu s Cabernet Sauvignon a kapustou, existuje ďalšia ľahko dostupná možnosť, ktorá podobne posilňuje funkciu adiponektínu, hormónu štíhlosti. Práve správna aktivácia adiponektínu je možno ten chýbajúci článok pre každého, kto bojuje s chudnutím.

Aktivujte hormón štíhlosti

4 hlavné prísady AdipoSlimEXTREME aktivujú hnedé tukové tkanivo – tuk zodpovedný za termogenézu (spaľovanie tukov pre výrobu tepla). Pri tomto procese sa vaše telo premení na stroj na spaľovanie tukov, ktorým býval, keď ste boli mladší! Okrem podpory spaľovania tukov účinná receptúra tiež zabraňuje rastu tukových buniek, čo vám pomôže k štíhlejšiemu telu a šťastnejšiemu ja!

Produkt perfektne funguje s HungerBlock EXTREME, ktorý je tou skutočnou hviezdou vďaka revolučnému potláčačovi chuti do jedla, od ktorého môžete očakávať výrazné výsledky pri chudnutí počas niekoľkých týždňov! Zaujíma vás, ako tento trik funguje?

Kapsuly informujú váš mozok, že už nemáte hlad, čo má za následok zníženie až o 600 kcal každý deň. Napriek menšiemu príjmu kalórií zostane vaša svalová hmota a hladina energie bez zmeny!

*Účinky po použití produktu sa môžu líšiť u každého používateľa a môžu sa odlišovať od účinkov popísaných na webovej stránke. Naše produkty nie sú určené na prevenciu alebo liečbu akéhokoľvek ochorenia alebo vážnej choroby.

Produkty pre Vás

SPAĽOVAČ BRUŠNÝCH TUKOV
-33%
Špeciálna cena 51,98 € Bežná cena 77,97 €
Zobraziť produkt